shop@velosiped.com
Пн-Пт 11:00 - 19:00, Сб 10:00 - 18:00, Нд 10:00 - 17:00
Магазин
велосипедних
покришок

0 товарів

0 грн

(044)227-33-55

(096)721-42-11

(095)626-68-85

Доставка та оплата

Оплата та доставка

Прочитавши даний розділ збережете Ваші і наші нерви 

 

Схема роботи:

1. Ви оформлюєте замовлення на товар, який Вас цікавить.
2. В замовленні вказуєте зручний Вам спосіб отримання замовлення.
3. Очікуєте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення. Також менеджер повідомить дату і час, коли вказане замовлення буде готове до доставки або самовивозу. Також Ви отримаєте лист з номером замовлення та реквізити для його оплати.

--   ЗАМОВЛЕННЯ   --              

Ви маєте можливість цілодобово замовляти товари з каталогу нашого інтернет-магазину, складати їх собі в кошик і оформляти замовлення! Після чого чекайте дзвінка від менеджера магазина для визначення подальших дій..

Обробка замовлень здійснюється У БУДНІ ДНІ!

Доставка по Києву в суботу обговорюється окремо!


Замовлення, оформлене з умовою "Самовивозу" Ви можете забрати в магазині "Нова Земля" тільки після підтвердження від менеджера інтернет-магазину.

Самовивіз 

Вело магазин "ВелоКиїв"

м. Київ, ул. Комбайнерів, 3-А

Графік роботи:

Пн-Пт 11:00-19:00

Сб 10:00-18:00 

Нд 10:00-17:00

--   ОПЛАТА   --          

Увага! Замовлення, повинно бути сплачене протягом 3-ох робочих днів. Далі, Ваше замовлення буде розформовано, а товар повернеться у вільний продаж.

Оплата може здійснюватися такими способами:

Готівковий розрахунок (в касі магазину при самовивозі або оплата готівкою кур'єру при отриманні замовлення, тільки для Києва)

Приват-Банк (Privat24, термінал або каса банку)

LiqPay (Visa/Mastercard)

Шановні клієнти! При оплаті замовлення безготівковим способом вказуйте в полі "призначення платежу" номер Вашого замовлення. Це суттєво прискорить ідентифікацію Вашої оплати та подальшу обробку Вашого замовлення.

 

--   ДОСТАВКА   --

Доставка  по Києву:

Доставка здійснюється кур'єром з Понеділка по П'ятницю, до входу в будівлю / територію / прохідну. Однак, Ви заздалегідь (за пару днів) можете домовитися з координатором про більш зручний для Вас час. Доставка по Києву в суботу обговорюється окремо!

Через напружену ситуацію на дорогах Києва (пробки, непрацюючі світлофори і т.д.) ми не можемо гарантувати точний час доставки, але наші кур'єри максимально намагаються дотримуватися графіка доставки. Тому ми просимо у Вас позначити час, в межах якого Ви точно будете перебувати за вказаною в заявці адресі для отримання замовлення.

Вартість доставки по Києву виходячи з вартості замовлення (при розрахунку вартості акційні товари та товари зі знижкою не враховуються):

1. Замовлення до 100 грн передаються тільки на самовивіз

2. до 1500 грн - вартість доставки - 50 грн.
3. Більше 1500 грн - доставка безкоштовно.

УВАГА - Доставку АКЦІЙНИХ товарів і товарів зі ЗНИЖКОЮ оплачує покупець.

Доставка по Україні:

Ми здійснюємо доставку перевізниками ТІЛЬКИ у будні дні!

У нас немає можливості відправлення накладеною оплатою. Замовлення відправляються тільки після 100% передоплати.

Безкоштовна доставка по Україні здійснюється за умови замовлення товару без акційних знижок на суму понад 1000 грн.

Товар повинен бути попередньо оплаченим.

Доставка в регіони України здійснюється на підставі 100% оплати за замовлення наперед, згідно виставленого Вам рахунку-фактури.
Після підтвердження замовлення до оплати, вибраний Вами товар ставиться в резерв терміном на 3 дні. Якщо після закінчення цього часу, на наш розрахунковий рахунок не надійшли гроші, то товар автоматично вилучається з резерву.

Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок, протягом 3-х днів ми здійснюємо відправлення товару транспортними компаніями.
Оформлення та відправка товару в офісі транспортної компанії відповідно до тарифів. Доставка товару здійснюється транспортними компаніями: "Нова Пошта", "Деливері", "Ваш Час", "Ін-Тайм" або "АвтоЛюкс", на Ваш вибір, тільки в міста України, де є представництва даних компаній.

Увага - Відправлення замовлень щодня проводиться тільки службою доставки "Нова Пошта", всі інші служби доставки відправляються декілька разів на тиждень по мірі накопичення.

Після відправки замовлення, на Вашу електронну пошту буде надіслано повідомлення з номером декларації, за яким ви зможете отримати товар в представництві транспортної компанії у Вашому місті. (При наявності паспорта)

Оплата послуг транспортної компанії відбувається при отриманні замовлення в офісі транспортної компанії.
Розрахунок вартості послуг транспортної компанії можна зробити на сайтах перерахованих вище компаній.



Адміністрація інтернет-магазину не несе відповідальності за розрахунок вартості послуг транспортних компаній.


--   ОТРИМАННЯ   --   

Уважно огляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних ушкоджень, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом і комплектації доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару.
Якщо товар Вас повністю влаштовує (колір, форма, характеристики) Ви підписуєте видаткову накладну (документ підтверджує покупку в нашому магазині).



Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні).
Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: товарний чек і гарантійний талон.



Увага!

Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації на технічні та комерційні теми, а також виконувати будь-які доручення клієнта. Перевірка товару у присутності кур'єра, а також всі взаєморозрахунки повинні бути виконані в строк не більше 5-7 хвилин.
Якщо з якихось причин товар Вам не підійшов - послуги кур'єра сплачуються в будь-якому випадку.


Шановні покупці, будь ласка, не затримуйте наших кур'єрів :)

Увага!

Після того, як товар оплачений і кур'єр поїхав, претензії по комплектації і зовнішніх пошкоджень не приймаються!
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу. (Стаття 4 Права та обов'язки споживача. П.3 (ЗУ "Про захист прав споживачів")


--   ПОВЕРНЕННЯ   --   
 
Відповідно до Законодавства України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують два випадки коли покупець може повернути Магазину куплений товар:
- товар несправний (Стаття 8)
- товар несправний і товар був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
- товар несправний і товар використовувався і присутній один з факторів:
- сервіс-центр не може усунути дефект,
- сервіс-центр не може усунути дефект на протязі 14 днів, після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
- товар не сподобався (Стаття 9) - товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети комплектуючі НЕ розпаковували і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар в робочому стані,
- повну комплектацію включаючи пакувальні елементи,
- повну неушкоджену упаковку,
- товарний чек,
- гарантійний талон.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Гроші за виконані послуги (доставка товару, підйом, переміщення) не повертаються.



Бажаємо Вам вдалих покупок!